G[r]a[d]u[a]t[i]o[n] t[i]m[e]

Daisypath Graduation tickers

Friday 18 May 2012

♥♥♥ Aku dan Dia...♥♥♥

♥♥♥ALWAYS IN MY MEMORY♥♥♥



Untuk kali pertama aku dan dia balik bersama…tpi syangnya aku hanya dpt temankan dia sampai ke ipoh sja..sedih rasanya hati aku utk lpaskan dia….dan ini juga perluang terakhir aku balik bersama dia.…aku akan selalu merindui dia…bertampa aku syg sngt dkt dia…biarlah kenangan ni simpan di hati sampai bila2…dan jugak kali pertama aku balik waktu malm…hehe….xsangka best jgk balik wktu mlm ni….tmbah2 balik sekali dgn si H…n aku bukan balik naik bas kali ni aku balik naik kereta api-senandung malm…xpenah slama ni nak kereta api mlm klau naik pun aku naik ets…yg laju tu 1jam dh bleh smpai dri tanjung malm ke ipoh….kah3….tpi seronk…..waluapun mengambil masa 2jam perjln ….. tpi sedar xsdar la masa berlalu dgn cept thu2 je dh smpai…haiii..masa2..cptnya engkau brlalu….dan stiap detik kami bersama dia sentia menjaga aku …..rasa bahagianya….walupun si H seorg yg pendiam tpi aku pun xthu mcm mna bleh jtuh cinta pada dia..…itulah yg dikatakan cinta sush nk diungkp dgn kata2…haha…jiwangnya aku…kelakakan bila kita jatuh cinta…..setiap detik klau bleh nak je bersma…rindunya aku pada sat itu…..stu pekara tntng si H ini walaupun dia seog pendiam ttpi si H ini sngt mnja…mungkin jgk sbb dia ank bogsu….haha…ok la smpai disini shaja la crta aku dgn dia…..♥♥♥   bersmbung…..

No comments:

Post a Comment